Acta turistica, Vol. 32 No. 2, 2020.
Original scientific paper
https://doi.org/10.22598/at/2020.32.2.113
TRI OBILJEŽJA PRIVLAČNOSTI MEĐUDESTINACIJA: DOSTUPNOST, AMBIJENT I ATRAKCIJE
Steven Pike
; Queensland University of Technology, School of Advertising, Marketing & Public Relations, Brisbane, Australia
Filareti Kotsi
; Zayed University, College of Communication and Media Sciences, Dubai, UAE
Abstract
Fenomen međudestinacija na dugolinijskim letovima relativno je malo istraživan. Cilj ove izviđajne studije bio je identificirati odrednice atraktivnosti međudestinacija. Kvantitativni podaci prikupljeni su od potrošača u dvije zemlje sjeverne hemisfere i dvije na južnoj. Anketiranje se oslanjalo na prethodno objavljenim kvalitativnim istraživanjima koja su uključivala osobne intervjue u četiri zemlje s ciljem utvrđivanja istaknutih atributa tih destinacija. Podaci prikupljeni od 2000 sudionika u ovome istraživanju otkrili su tri dimenzije atraktivnosti destinacije u kontekstu zaustavljanja na dugolinijskim letovima u međunarodnom zračnom prometu koji pozitivno utječu na postojanost stava. Rezultati doprinose novom području istraživanja ovih destinacija te daju praktične spoznaje marketinških stručnjaka u turizmu o utjecaju prethodnih posjeta na percepcije turista o međudestinacijama, kao i o potencijalnim odrednicama atraktivnosti destinacija u kontekstu prekida putovanja na dugolinijskim letovima.
Keywords
imidž destinacije; međudestinacija; kontekst putovanja; REP test; Dubai; Hong Kong; Singapur; Abu Dhab; dugolinijski letovi
Hrčak ID:
248134
URI
Publication date:
18.12.2020.
Visits: 2.343 *