Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10

UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA

Irena Labak ; Department of Biology, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek


Full text: croatian pdf 416 Kb

page 461-480

downloads: 1.322

cite


Abstract

Kompetencija podrazumijeva sposobnost ili stručnost pojedinca za uspješno ovladavanje različitih ciljeva. Razlikuju se opće kompetencije, prenosive i neovisne o profesiji, i specifične kompetencije koje su profesionalno ovisne. Svaki pojedinac djeluje u svojem osobnom ili profesionalnom životu koristeći se jednima i drugima. Nastavnicima za obavljanje njihova posla potrebne su brojne kompetencije koje se u radu jednim imenom nazivaju pedagoškim kompetencijama koje, kao i ostale kompetencije, nisu statične i ne mogu se u potpunosti steći tijekom inicijalnog obrazovanja, nego su vrlo dinamične i razvijaju se cijelog života. U radu je predloženo i raspravljeno kako nastavnici tijekom svojega svakodnevnog rada mogu planirati i pratiti vlastiti razvoj pedagoških kompetencija ne bi li bili pasivni sudionici vlastitoga profesionalnog razvoja. Predložen je model ponavljajućih refleksija tijekom kojih se prikupljaju povratne informacije o učinkovitosti razvoja i utvrđivanja novih potreba za daljnji razvoj.

Keywords

nastavnik; povratne informacije; profesionalni razvoj; refleksija; učitelj

Hrčak ID:

249030

URI

https://hrcak.srce.hr/249030

Publication date:

29.12.2020.

Visits: 2.543 *