Review article
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI
Sani Kunac
orcid.org/0000-0002-0112-1803
; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences in Split
Abstract
Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojnoobrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojnoobrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojnoobrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojnoobrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojnoobrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojnoobrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojnoobrazovnog djelovanja.
Keywords
nastava; suvremene odgojnoobrazovne filozofije; tradicionalne odgojnoobrazovne filozofije
Hrčak ID:
249034
URI
Publication date:
29.12.2020.
Visits: 2.305 *