Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8

ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI

Sani Kunac orcid id orcid.org/0000-0002-0112-1803 ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences in Split


Full text: croatian pdf 397 Kb

page 533-552

downloads: 1.338

cite


Abstract

Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno­obrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojno­obrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojno­obrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojno­obrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojno­obrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojno­obrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojno­obrazovnog djelovanja.

Keywords

nastava; suvremene odgojno­obrazovne filozofije; tradicionalne odgojno­obrazovne filozofije

Hrčak ID:

249034

URI

https://hrcak.srce.hr/249034

Publication date:

29.12.2020.

Visits: 2.305 *