Skip to the main content

Professional paper

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU

Tomislav Prpić


Full text: croatian pdf 504 Kb

page 7-14

downloads: 568

cite


Abstract

Željeznički prijevoznici danas sve više moraju primjenjivati marketinške
metode i modele poslovanja, osobito u putničkome prijevozu, gdje
se susreću sa snažnom konkurencijom u cestovnome prijevozu. Iako
su željeznička poduzeća tradicionalno bila usmjerena na jednostavne i
usko specijalizirane načine promocije svojih usluga, želja za stjecanjem
konkurentske prednost nameće potrebu primjene suvremenih načina
marketinške komunikacije, među kojima se ističe integrirana marketinška
komunikacija. Ovaj rad bavi se značajkama integrirane marketinške
komunikacije, a obrađen je primjer njezine primjene u jednoj kampanji
nacionalnoga željezničkog putničkog prijevoznika.

Keywords

integrirana marketinška komunikacija, promocija, željeznički prijevoz putnika, marketinška kampanja

Hrčak ID:

255722

URI

https://hrcak.srce.hr/255722

Publication date:

10.9.2018.

Visits: 1.227 *