Skip to the main content

Original scientific paper

UPRAVLJANJE ZNANJEM I ZADOVOLJSTVOM ZAPOSLENIKA - ČIMBENIK KOMPETITIVNOSTI PROMETNIH TVRTKI

Drago Pupavac
Ratko Zelenika


Full text: croatian pdf 566 Kb

page 787-808

downloads: 5.518

cite


Abstract

Glavni je cilj ove znanstvene rasprave prikazati evoluciju relevantnih
pojmova u razvitku “nove” ekonomije rada te dokazati hipotezu po
kojoj upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika sve više postaje kritična komponenta kompetitivnosti prometnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom prometnom tržištu. Dobijene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi moraju predstavljati kvalitetna polazišta za efikasno upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika unutar prometnih sustava, jer znanje i zadovoljstvo zaposlenih postaju jednim od presudnih čimbenika za povećanje pojedinačne i agregatne (ukupne) ponude prometnih usluga, odnosno kreiranja proizvodnih prednosti prometnog sustava. Tako ljudi postaju osnovni generator dobiti prometnih tvrtki. Jedino oni
mogu minimizirati troškove poslovanja, odnosno maksimizirati dobit.

Keywords

Hrčak ID:

25664

URI

https://hrcak.srce.hr/25664

Publication date:

15.10.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 6.822 *