Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22586/csp.v53i2.13878

Didaktika povijesti nedavnih nasilnih sukoba i njihova prezentacija na primjeru nekoliko kurikuluma povijesti s osvrtom na hrvatski slučaj

Domagoj Švigir ; Algebra University College, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 203 Kb

page 441-465

downloads: 543

cite


Abstract

U radu se analiziraju istraživanja kurikuluma na primjeru nekoliko zemalja koje su u bliskoj prošlosti prošle iznimno traumatične nasilne sukobe poput rata, genocida ili građanskoga rata. Naglasak je na nasilnim sukobima iz bliže prošlosti. U skladu s takvom analizom otvoreno je i pitanje gdje u odnosu na druge stoji hrvatski kurikulum povijesti iz 2019. godine.

Keywords

nasilni sukob; kurikulum povijesti; poučavanje povijesti; kontroverzne i osjetljive teme,conflict; curriculum; history teaching; controversial and sensitive topics

Hrčak ID:

260466

URI

https://hrcak.srce.hr/260466

Publication date:

15.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.642 *