Skip to the main content

Professional paper

Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske publike : (na primjeru Muzeja triljskog kraja)

Sanja Budić Leto ; Muzej triljskog kraja, Trilj


Full text: croatian pdf 229 Kb

page 178-180

downloads: 227

cite


Abstract

Velikim i slavnim muzejima suvremene tehnologije mogu biti alati koji će donekle fizički rasteretiti muzej, posjetitelju pružiti personalizirani obilazak te novo i edukativno iskustvo onima koji možda nikad neće imati priliku da ga u stvarnosti posjete. No za manje muzeje, koji rade na pridobivanju nove publike i nastoje pratiti (katkad financijski iscrpljujuće) muzejske trendove – virtualne šetnje, pojačana stvarnost i raznovrsni drugi interaktivni sadržaji usmjereni prema modernom posjetitelju ponajprije služe za prezentaciju i popularizaciju muzeja.

Keywords

Muzej triljskog kraja, Trilj; Virtualna izložba; Virtualni muzeji; Multimedija

Hrčak ID:

261820

URI

https://hrcak.srce.hr/261820

Publication date:

1.12.2020.

Visits: 713 *