Skip to the main content

Original scientific paper

Politički marketing i politički sustav

Ivan Šiber ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 253 Kb

page 149-167

downloads: 5.209

cite


Abstract

U ovom radu autor daje određenje političkog marketinga i naglašava njegovu povezanost s demokratskim poretkom, prikazuje razvoj političkog marketinga od stranačkog k marketinškom konceptu, razmatra politički marketing kao svojevrsnu konstrukciju političke zbilje i analizira politički marketing u Hrvatskoj. U radu se naglašava još uvijek svojevrstan otpor političkom marketingu kod onih koji bi ga trebali koristiti, ali i neke objektivne okolnosti koje otežavaju njegovu primjenu poput nedostatka novca, nerazvijenosti javnih elektroničkih medija i još uvijek pretežno tradicionalne kulture društva, koja je više usmjerena usmenoj komunikaciji.

Keywords

Hrčak ID:

27146

URI

https://hrcak.srce.hr/27146

Publication date:

28.7.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 8.790 *