Review article
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.2.3.75
Curenje ili promocija proizvoda?
Antonia Tomaš
orcid.org/0000-0002-3363-1349
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Mostar, BiH
Abstract
Rad se bavi analizom kontrolirana curenja informacija u službi promocije proizvoda. Analiziran je proces lansiranja Appleova novog proizvoda iPhone 13. Mediji su dali velik publicitet ovomu svjetskom brendu. Forma je promocije u prvoj fazi upakirana u curenje proizvoda. Sam taj fenomen curenja izaziva, s jedne strane, nepovjerenje, a s druge, one poželjne strane, interes za nečim što u sebi nosi potencijalnu industrijsku špijunažu. Imajući u vidu velik interes javnosti za ovakvim promocijskim alatima, analizirali smo najvažnije tehnike curenja, ali i promocije proizvoda te odgovorili na temeljno pitanje: Je li riječ o stvarnu nekontroliranu curenju ili samo framingu (okviru) za uspješno povezivanje proizvoda s ciljnom javnošću?
Keywords
curenje; promocija; publicitet; integrirana komunikacija; odnosi s javnošću (PR)
Hrčak ID:
274692
URI
Publication date:
30.12.2021.
Visits: 1.453 *