Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21860/medflum2022_275129

Primjena umjetnosti u dječjoj psihoterapiji kroz prizmu psihoanalitičkih korijena kreativnosti

Lea Tomašić orcid id orcid.org/0000-0001-7546-5361 ; Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Ljubomir Radovančević ; Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 2.626 Kb

page 121-131

downloads: 524

cite


Abstract

U ovom radu autori razmatraju psihoanalitičke temelje likovne psihoterapije. Kreativnost izvire u nesvjesnom i reprezentira unutarnje konflikte, stoga likovno stvaralaštvo može poslužiti kao jedinstven prozor u unutarnji svijet bolesnika te dodatno unaprijediti psihoterapijski proces psihodinamski orijentirane terapije. Na temelju vlastitog kliničkog primjera te primjera iz literature prikazana je korist art-terapije u praksi dječje psihoterapije. Cilj rada je, kroz sintezu starije i novije literature, podsjetiti kliničare na veliku praktičnu iskoristivost art-terapije kao psihodinamski orijentirane psihoterapije, koja je u današnjem vremenu mnogobrojnih psihoterapijskih pravaca neopravdano pozicionirana kao psihoterapijska opcija drugog izbora.

Keywords

art-terapija; crtež; kreativnost; psihodinamska psihoterapija

Hrčak ID:

275129

URI

https://hrcak.srce.hr/275129

Publication date:

1.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.398 *