Skip to the main content

Review article

Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju

Sabina Vidulin-Orbanić ; "Juraj Dobrila" University, Pula, Croatia


Full text: croatian pdf 1.702 Kb

page 99-114

downloads: 2.171

cite


Abstract

Uvođenjem novih programa i sadržaja u školama Hrvatske otvaraju se mogućnosti u dodatnom angažiranju mladih prema cjeloživotnom učenju. Redovita nastava i izvannastavni oblici organiziranja učenika šansa su za bolju društvenu integraciju i temelj suvremenog obrazovanja.
Glazbenu umjetnost približit ćemo fenomenu cjeloživotnog učenja tako da istaknemo važnost koju glazba ima u životu, obrazovanju i ljudskoj kulturi. Glazbenim odgojem (kulturom) potiče se i podupire razvitak osobnosti s ciljem da se omogući vrednovanje i prosuđivanje umjetničkog dobra te potakne stvaralaštvo. Suvremena je tendencija nastave da osposobi učenike za neprestano učenje, samostalno istraživanje i kritičko promišljanje svih aspekata života. Na tragu toga, opisat ćemo interakciju i multidisciplinarni pristup glazbene i dramske umjetnosti kojim se utječe na spoznajno-vrijednosni te kreativno-stvaralački razvoj učeničkog potencijala.

Keywords

glazba; odgoj; obrazovanje; izvannastavne aktivnosti; dramska umjetnost; multidisciplinarni pristup; interakcija

Hrčak ID:

27856

URI

https://hrcak.srce.hr/27856

Publication date:

19.8.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 4.642 *