Review article
Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju
Sabina Vidulin-Orbanić
; "Juraj Dobrila" University, Pula, Croatia
Abstract
Uvođenjem novih programa i sadržaja u školama Hrvatske otvaraju se mogućnosti u dodatnom angažiranju mladih prema cjeloživotnom učenju. Redovita nastava i izvannastavni oblici organiziranja učenika šansa su za bolju društvenu integraciju i temelj suvremenog obrazovanja.
Glazbenu umjetnost približit ćemo fenomenu cjeloživotnog učenja tako da istaknemo važnost koju glazba ima u životu, obrazovanju i ljudskoj kulturi. Glazbenim odgojem (kulturom) potiče se i podupire razvitak osobnosti s ciljem da se omogući vrednovanje i prosuđivanje umjetničkog dobra te potakne stvaralaštvo. Suvremena je tendencija nastave da osposobi učenike za neprestano učenje, samostalno istraživanje i kritičko promišljanje svih aspekata života. Na tragu toga, opisat ćemo interakciju i multidisciplinarni pristup glazbene i dramske umjetnosti kojim se utječe na spoznajno-vrijednosni te kreativno-stvaralački razvoj učeničkog potencijala.
Keywords
glazba; odgoj; obrazovanje; izvannastavne aktivnosti; dramska umjetnost; multidisciplinarni pristup; interakcija
Hrčak ID:
27856
URI
Publication date:
19.8.2008.
Visits: 4.642 *