Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46458/27121097.2021.PI.75

LOJALNOST KUPACA U MALOPRODAJI

Sandra Jelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0397-6119 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Barbara Rezdeušek ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 325 Kb

page 75-88

downloads: 280

cite


Abstract

Maloprodaja u svijetu doživljava korjenite promjene. Nove tehnologije i internet mijenjaju krajolik maloprodaje. Kupci imaju nadohvat ruke trenutni pristup tisućama gotovo jednako uvjerljivih ponuda proizvoda i usluga. Pritom su u kontekstu evidentnih društvenih i gospodarskih promjenaočekivanja i moć kupaca dosad neviđeni i bez presedana. Na neprekidno promjenjivom, globaliziranom i zasićenom tržištu maloprodaje postaje sve veći izazov stvarati bazu lojalnih kupaca. Stoga se istraživanje lojalnosti kupaca u novom maloprodajnom okruženju može smatrati važnim preduvjetom za uspješno oblikovanje i provedbu maloprodajnih strategija. Svrha rada je ukazati na lojalnost kao izvor konkurentske prednosti, dati osvrt na konceptualizaciju lojalnosti te istražiti lojalnost kupaca u maloprodajnom okruženju(tržište hipermarketa F BiH) kroz prizmu socio-demografskih obilježja.

Keywords

lojalnost; socio-demografska obilježja; maloprodaja; tržište hipermarketa F BiH;

Hrčak ID:

280187

URI

https://hrcak.srce.hr/280187

Publication date:

30.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 670 *