Review article
ISTRAŽIVANJE RAZLOGA ZA PRAĆENJEM SPORTAŠA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Miroslav Mandić
orcid.org/0000-0001-6118-6687
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Trg J.F. Kennedyja 6, 10000 Zagreb, Hrvatska
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu, Pavlinska 2, 42000 Varaždin, Hrvatska
Vedrana Jurić
; Henkel Croatia d.o.o. Budmanijeva 1, 10000 Zagreb, Hrvatska
Abstract
Znatnim napretkom digitalnih tehnologije, odnosno sveprisutnih društvenih mreža raste i interes različitih industrija koje upravo ovaj medij koriste za komunikaciju i dijeljenje sadržaja sa svojim korisnicima. Osim društvenih mreža bez kojih je u današnje vrijeme teško zamisliti dan, sastavni dio života svakog pojedinca jest i sport, koji je kod nekih jače, a kod nekih slabije izražen. Stoga ovaj rad spaja te dvije strane, sport, kroz razvoj sportskog marketinga, i društvene mreže kao medij pomoću kojeg se on može provoditi. Rad pruža kratki teorijski pregled kreiran na temelju sekundarnih izvora podataka, te uvid u provedeno kvantitativno opisno istraživanje pomoću anketnog upitnika kreiranog u svrhu prikupljanja primarnih podataka. Problem istraživanja bio je otkriti motive korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama. Pritom je osnovni cilj provedenog istraživanja bio utvrditi razloge zbog kojih individualci koriste određenu društvenu mrežu kao medij putem kojega prate svoje omiljene sportaše.
Keywords
motivacija; sportski marketing; digitalne tehnologije; digitalni marketing; društvene mreže
Hrčak ID:
295898
URI
Publication date:
17.3.2023.
Visits: 1.138 *