Teaching History, Vol. 1 No. 2, 2022.
Professional paper
Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu
Valentina Milohanić
; Osnovna škola Tar-Vabriga
Abstract
Članak donosi pregled e-tečaja Digitalno obrazovanje s kulturnom baštinom koji se odvijao od 28. ožujka do 11. svibnja 2022. godine na European Schoolnet, mreži za obrazovanje sa sjedištem u Bruxellesu. Sadržaj tečaja bio je podijeljen na pet modula u ukupnom trajanju od 25 sati. U sklopu prvog modula polaznici su istraživali što je kulturna baština i njezina važnost te je predstavljena Europeana - digitalizirana zbirka kulturne baštine nastala na inicijativu Europske unije 2008. godine. U drugom je modulu opisano kako pretraživati stranicu Europeana, kako ispravno imenovati autore kulturnih zapisa te koje su prednosti njezina korištenja u obrazovnim aktivnostima. Kroz sadržaj trećeg modula polaznici su istražili obrazovne alate i resurse Europeane kao što su Europeana učionica, Historiana, Transcribathon i članci. U četvrtom je modulu naglasak bio na scenarijima poučavanja koji uključuju Europeanine resurse i upotrebljavaju inovativne pedagoške metode. U završnom je modulu istaknuta važnost procjene i samoprocjene te su polaznici predali svoj scenarij poučavanja koji se temelji na resursima Europeane.
Tečaj je omogućio nastavnicima da se upoznaju s platformom Europana te da osmisle scenarij poučavanja na temelju resursa s Europeane pritom koristeći digitalne alate i metode inovativnog poučavanja.
Keywords
digitalna kulturna baština; e-tečaj; Europeana; scenarij poučavanja
Hrčak ID:
299587
URI
Publication date:
1.12.2022.
Visits: 484 *