Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31337/oz.78.3.7

Utjecaj religije na ponašanje potrošača na primjeru islamske vjeroispovijesti u svijetu i Hrvatskoj

Anja Tkalčević orcid id orcid.org/0000-0003-4124-1399 ; Zagreb School of Economics and Management, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 506 Kb

page 379-392

downloads: 222

cite


Abstract

Rad donosi pregled utjecaja religije na ponašanje potrošača, prikazan kroz više religijskih dimenzija s fokusom na posebnosti potrošača islamske vjeroispovijesti. Detaljno je prikazana posebnost islamskoga tržišta u prehrani, odnosno potrošnji prehrambenih namirnica, s posebnim osvrtom na hrvatsko tržište. Osim posebnosti u prehrani istaknute su i osobitosti u odijevanju te u financijama s naglaskom na bankarski sektor. Halal tržište, islamska moda i islamske financije primjer su utjecaja religije na ponašanje potrošača.

Keywords

ponašanje potrošača; religija; halal; islamske financije; islamska moda

Hrčak ID:

305273

URI

https://hrcak.srce.hr/305273

Publication date:

3.7.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 485 *