Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5673/sip.62.1.6

Slobodno vrijeme i međukulturna osjetljivost studenata učiteljskih studija

Denis Jurković ; University of Zadar, Department of Teacher Education Studies in Gospić, Croatia


Full text: croatian pdf 353 Kb

versions

page 123-142

downloads: 0

cite


Abstract

Akademske godine 2022./2023. provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo
235 studenata sa svih učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem se pokušala
utvrditi razina njihove međukulturne osjetljivosti te povezanost međukulturne osjetljivosti i
aktivnosti u slobodno vrijeme. Uz to, pokušalo se utvrditi kako aktivnosti u slobodno vrijeme
doprinose njihovoj međukulturnoj osjetljivosti. Rezultati istraživanja pokazali su visoko razvijenu
međukulturnu osjetljivost sudionika te da uglavnom iskazuju konstruktivan odnos spram
vlastitog slobodnog vremena. Nadalje, utvrdilo se da postoji statistički značajna povezanost između
razine međukulturne osjetljivosti i nekih aktivnosti u slobodno vrijeme. Na koncu, može
se utvrditi da skup ispitivanih aktivnosti u slobodno vrijeme doprinosi objašnjenju 16,9%
(F = 4,952; p<,05) varijance kriterija, odnosno razine međukulturne osjetljivosti. U tom se
objašnjenju statistički značajno ističu aktivnosti druženja s prijateljima, istraživanja tema od
osobnog interesa, pisanje i/ili crtanje, odlazak u kina, muzeje, kazališta, na izložbe, koncerte i
slično te ljenčarenje.

Keywords

budući učitelji; međukulturna osjetljivost; Skala interkulturalne osjetljivosti; slobodno vrijeme; studenti učiteljskih studija

Hrčak ID:

318650

URI

https://hrcak.srce.hr/318650

Publication date:

1.7.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *