Skip to the main content

Professional paper

NOVI PREDMETNI KURIKUL NASTAVNOG PREDMETA GEOGRAFIJA – JESMO LI SPREMNI ZA ANTROPOCEN?

Ivan Ivić ; University of Zagreb, Faculty of Science, Department of Geography, Zagreb, Croatia
Biljana Vranković ; National Center for External Evaluation of Education, 10 000 Zagreb


Full text: croatian pdf 120 Kb

versions

page 43-50

downloads: 0

cite


Abstract

Pojam se antropocena u svom razvojnom putu od pojma koji označava ideju geološkoga razdoblja u nastajanju nametnuo kao pojam koji označava ukupnost ljudskog djelovanja na fizičke elemente prostora i svojevrsni vrijednosni okvir promatranja suvremenoga svijeta. U tom smislu postaje, kao pojam koji obuhvaća i obrazovnu i vrijednosnu (odgojnu) komponentu, važna tema u razmatranju razvoja (geografskoga) obrazovanja u budućnosti. U ovom se radu nastoji analizirati u kolikoj su mjeri teme vezane za pojam antropocena prisutne u novom predmetnom kurikulu nastavnoga predmeta Geografija te navedeni kurikul, na temelju
navedenoga kriterija, usporediti s predmetnim kurikulima u nekoliko desetaka država svijeta.

Keywords

antropocen; nastava geografije; kurikul nastavnog predmeta Geografija; hrvatski obrazovni sustav

Hrčak ID:

318667

URI

https://hrcak.srce.hr/318667

Publication date:

1.7.2024.

Visits: 0 *