Preliminary communication
ZNANSTVENO-NASTAVNA KONCEPTUALIZACIJA PREDMETA MEDICINSKA ETIKA NA MEDICINSKOM FAKULTETU U RIJECI
Nada Gosić
; Medical Faculty, Rijeka
Abstract
Učlanku se iznosi sadržaj, metode, modeli i iskustva bioetičke
edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci, koji je prvi u
Hrvatskoj uveo bioetiku kao poseban predmet u nastavu. Uspoređujući
iskustva bioetičke edukacije iz projekta Tha Hastings
Centara iz New Yorka, rad na sustavan način govori o sadržaju i
načinu izvođenja predavanja, seminara i studentskih etičkih radionica
te posebice, o profesionalnim razinama etičke edukacije
kao inovaciji u "riječkom modelu". Završni dio rada posvećen je
problemu provjere znanja i ocjenjivanja, pitanjima koja etika postavlja
s posebnom pozornošću. Zato se u ovom dijelu rada skreće
pozornost na uspostavu punopravne komunikacije između bogatstva
etičke građe, želje za uspostavljanjem dijaloga među subjektima
nastavno-znanstvenog procesa i izrastajućih oblika praktičnog
etičkog ponašanja.
Keywords
Hrčak ID:
31934
URI
Publication date:
1.5.1996.
Visits: 3.724 *