Skip to the main content

Preliminary communication

ZNANSTVENO-NASTAVNA KONCEPTUALIZACIJA PREDMETA MEDICINSKA ETIKA NA MEDICINSKOM FAKULTETU U RIJECI

Nada Gosić ; Medical Faculty, Rijeka


Full text: croatian pdf 6.498 Kb

page 751-762

downloads: 2.530

cite


Abstract

Učlanku se iznosi sadržaj, metode, modeli i iskustva bioetičke
edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci, koji je prvi u
Hrvatskoj uveo bioetiku kao poseban predmet u nastavu. Uspoređujući
iskustva bioetičke edukacije iz projekta Tha Hastings
Centara iz New Yorka, rad na sustavan način govori o sadržaju i
načinu izvođenja predavanja, seminara i studentskih etičkih radionica
te posebice, o profesionalnim razinama etičke edukacije
kao inovaciji u "riječkom modelu". Završni dio rada posvećen je
problemu provjere znanja i ocjenjivanja, pitanjima koja etika postavlja
s posebnom pozornošću. Zato se u ovom dijelu rada skreće
pozornost na uspostavu punopravne komunikacije između bogatstva
etičke građe, želje za uspostavljanjem dijaloga među subjektima
nastavno-znanstvenog procesa i izrastajućih oblika praktičnog
etičkog ponašanja.

Keywords

Hrčak ID:

31934

URI

https://hrcak.srce.hr/31934

Publication date:

1.5.1996.

Article data in other languages: english german

Visits: 3.724 *