Review article
PRIMJENA DIGITALNOG ALATA CANVA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI VISOKOŠKOLSKE KNJIŽNICE
Nikolina Milanović
orcid.org/0009-0001-0037-7014
; Građevinski i arhitektonski fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
*
Ivana Iljkić
; Građevinski i arhitektonski fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
* Corresponding author.
Abstract
U današnjem digitalnom dobu, knjižnice se moraju neprestano prilagođavati i inovirati kako bi zadržale
svoju relevantnost. Kombinirajući tradicionalne i digitalne marketinške pristupe, knjižnice
oblikuju svoje djelovanje prema potrebama korisnika. Marketinški pristupi obuhvaćaju širok spektar
strategija za promociju knjižničnih resursa, usluga i aktivnosti. Fokus je na promociji, povećanju
vidljivosti te izgradnji brenda koji knjižnicu čini važnom za akademsku zajednicu. Posebno važan
u tom kontekstu jest vizualni identitet visokoškolske knjižnice koji ključno utječe na prepoznatljivost
među korisnicima. Pažljivo osmišljen identitet gradi brend knjižnice, privlači korisnike te
omogućuje učinkovitu promociju usluga i resursa. Alati poput Canve olakšavaju izradu atraktivnih
promotivnih materijala koji odražavaju vizualni identitet knjižnice, čime se dodatno pojačava njezina
vidljivost.
U radu je prikazan primjer redizajna promotivnih materijala knjižnice Građevinskog i arhitektonskog
fakulteta Osijek, koji je rezultirao poboljšanom vidljivošću i boljom prezentacijom njezinih
aktivnosti. Kroz raznovrsne marketinške aktivnosti, knjižnice mogu izgraditi prepoznatljiv vizualni
identitet te razviti povjerenje korisnika, što značajno pridonosi njihovoj ukupnoj učinkovitosti i
uspjehu u dinamičnom okruženju suvremenog digitalnog doba.
Keywords
Canva; knjižnica; marketinška komunikacija; vizualni identitet
Hrčak ID:
320963
URI
Publication date:
22.9.2024.
Visits: 107 *