Skip to the main content

Review article

PRIMJENA DIGITALNOG ALATA CANVA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI VISOKOŠKOLSKE KNJIŽNICE

Nikolina Milanović orcid id orcid.org/0009-0001-0037-7014 ; Građevinski i arhitektonski fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska *
Ivana Iljkić ; Građevinski i arhitektonski fakultet, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 273 Kb

page 147-156

downloads: 34

cite


Abstract

U današnjem digitalnom dobu, knjižnice se moraju neprestano prilagođavati i inovirati kako bi zadržale
svoju relevantnost. Kombinirajući tradicionalne i digitalne marketinške pristupe, knjižnice
oblikuju svoje djelovanje prema potrebama korisnika. Marketinški pristupi obuhvaćaju širok spektar
strategija za promociju knjižničnih resursa, usluga i aktivnosti. Fokus je na promociji, povećanju
vidljivosti te izgradnji brenda koji knjižnicu čini važnom za akademsku zajednicu. Posebno važan
u tom kontekstu jest vizualni identitet visokoškolske knjižnice koji ključno utječe na prepoznatljivost
među korisnicima. Pažljivo osmišljen identitet gradi brend knjižnice, privlači korisnike te
omogućuje učinkovitu promociju usluga i resursa. Alati poput Canve olakšavaju izradu atraktivnih
promotivnih materijala koji odražavaju vizualni identitet knjižnice, čime se dodatno pojačava njezina
vidljivost.
U radu je prikazan primjer redizajna promotivnih materijala knjižnice Građevinskog i arhitektonskog
fakulteta Osijek, koji je rezultirao poboljšanom vidljivošću i boljom prezentacijom njezinih
aktivnosti. Kroz raznovrsne marketinške aktivnosti, knjižnice mogu izgraditi prepoznatljiv vizualni
identitet te razviti povjerenje korisnika, što značajno pridonosi njihovoj ukupnoj učinkovitosti i
uspjehu u dinamičnom okruženju suvremenog digitalnog doba.

Keywords

Canva; knjižnica; marketinška komunikacija; vizualni identitet

Hrčak ID:

320963

URI

https://hrcak.srce.hr/320963

Publication date:

22.9.2024.

Visits: 107 *