Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.56321/IJMBS.10.16.41

FOMO MARKETING: USPJEŠNA STRATEGIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA?

Matea Matić Šošić ; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business Economics, Dubrovnik, Croatia


Full text: croatian pdf 880 Kb

page 41-48

downloads: 0

cite


Abstract

Kao rezultat nekontroliranog rasta informacija i preopterećenosti digitalnim ažuriranjima javlja se „strah od propuštanja“, popularno poznat pod nazivom FOMO (Fear Of Missing Out). FOMO je osobito važan na području marketinga te je uspješno korišten u oglašivačkim porukama za pokretanje prodaje i poticanje impulzivnosti u kupovnim ponašanjima korisnika. FOMO ili strah od propuštanja je moćan alat za poticanje angažmana i konverzije u digitalnom okruženju. Međutim, navedeni koncept može imati i negativne učinke na poslovanje i percepciju korisnika ako se s njim ne postupa odgovorno. Iskorištavanje FOMO tehnika može dovesti do nepovjerenja potrošača i negativne percepcije marke što za posljedicu ima i negativno poslovanje u digitalnom okruženju. Iako FOMO ponekad ima negativan učinak, implementacija FOMO tehnika može potaknuti korisnike na kupnju novih proizvoda što će za posljedicu imati pozitivan učinak kao što je povećanje prodaje za poduzeće. Ovaj rad pruža uvid u sveobuhvatnu analizu FOMO marketinga na društvenim mrežama te negativnim učincima FOMO tehnika na lojalnost i potrošnju korisnika koju mogu razviti kao posljedica pretjeranog angažmana na platformama društvenih mreža.

Keywords

digitalno okruženje; društvene mreže; FOMO marketing; ponašanje potrošača

Hrčak ID:

323481

URI

https://hrcak.srce.hr/323481

Publication date:

10.12.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *