Skip to the main content

Editorial

https://doi.org/https://doi.org/10.52444/nr.5.2.2

Izazovi i mogućnosti učenika s disleksijom

Višnja Pranjić ; Vinogradska Nursing School


Full text: croatian pdf 325 Kb

page 40-50

downloads: 0

cite


Abstract

Učenici s disleksijom, unatoč prosječnim ili nadprosječnim intelektualnim sposobnostima, suočavaju se sa specifičnim izazovima u obrazovanju, osobito pri prijelazu iz osnovne škole u srednju školu. U radu je prikazana važnost individualiziranog pristupa u radu s učenicima s disleksijom, koji uključuje prilagodbu metoda rada, vremena za izvršavanje zadataka te evaluacijskih procesa. Ključne komponente podrške su timski rad nastavnika, stručnih suradnika i roditelja. Naglašava se i potreba za prilagodbom državne mature i drugih evaluacijskih alata kako bi se učenicima omogućilo iskazivanje njihovih stvarnih potencijala. Teškoće u učenju, uključujući disleksiju, ne smiju biti barijera za akademski uspjeh. Individualizacija, metodičke prilagodbe i kontinuirano poticanje, ključni su za osnaživanje učenika i ostvarivanje njihovih obrazovnih ciljeva.

Keywords

disleksija; individualizacija postupaka učenja; podrška učenicima

Hrčak ID:

326558

URI

https://hrcak.srce.hr/326558

Publication date:

30.12.2024.

Visits: 0 *