Review article
STRANI JEZICI U KURIKULU: EUROPSKI MODELI I HRVATSKE TEŽNJE
Jelena Mihaljević Djigunović
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Abstract
U uvodnome dijelu rada daje se sažet povijesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada, a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula, iznosi se niz preporuka za Hrvatsku.
Keywords
jezično umijeće; komunikacijska kompetencija; nastava stranih jezika; obvezno obrazovanje; okvirni kurikul
Hrčak ID:
40816
URI
Publication date:
23.6.2009.
Visits: 7.968 *