Skip to the main content

Review article

Vjerodostojnost medijskih objava

Najil Kurtić


Full text: croatian pdf 513 Kb

page 127-136

downloads: 1.275

cite


Abstract

Mediji su općenito nepovjerljivi prema PR zvanju, pa tako i prema
medijskim objavama. Sve što dolazi PR kanalima za novinare i urednike
etički je i istinosno upitno, samim time što je vođeno organizacijskom
namjerom da se pozicionira na tržištu imidž-kapitala. Tek strateškom
rekonceptualizacijom tipa organizacijske strukture i organizacijske kulture
rekonceptualizirat će se i njezin položaj u okruženju, koji podrazumijeva
zamjenu uloge natjecatelja za ograničene resurse u ulogu partnera
(kooperanta) s okruženjem. Participativna organizacijska kultura vodi
prema izgradnji odnosa općenitog povjerenja između organizacije i
organizacijskih javnosti u kojoj spinerstvo ima sve manje mjesta. Na
komunikacijskoj razini to znači razvijanje dvosmjernih simetričnih
komunikacija, s velikom mogućnošću metakomunikacije o svim aspektima
komunikacije, pa i o vjerodostojnosti pojedinih sadržaja koji su više u
funkciji pronalaska zajedničkog „sadržitelja“ različitih interesa i pogleda na
zajedničku stvarnost, a manje u obavezi da podupiru pozitivnu priču o
organizaciji.

Keywords

vjerodostojnost; medijske objave; paradigme komuniciranja; framing; supsidijarne informacije; participativna organizacijska kultura

Hrčak ID:

42365

URI

https://hrcak.srce.hr/42365

Publication date:

4.2.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.808 *