Preliminary communication
Poduzeće 2.0 kao temelj za pramac/krma organizaciju i upravljanje znanjem
Miroslav Žugaj
Markus Schatten
Abstract
U ovom radu razmatra se mogućnost implementacije pramac/krma organizacijske strukture i upravljanja
znanjem uz pomoć suvremenoga koncepta poduzeća 2.0. Opisano je kako metode i tehnologije koje se koriste
prilikom uspostave poduzeća 2.0 mogu poslužiti za uspješnu komunikaciju i razmjenu znanja između različitih
razina u pramac/krma organizaciji te pramca (organizacijske jedinice orijentirane na prodajno tržište) i
krajnjih potrošača. Dajemo analizu najbolje prakse u velikim kompanijama koje koriste ovaj organizacijski oblik
i zaključujemo kako poduzeće 2.0 nije samo podobna informacijsko-organizacijska infrastruktura za uspostavu
ovakvoga organizacijskog oblika, već gotovo temelj za njegovu uspješnu implementaciju. Na kraju predstavljamo
model implementacije pramac/krma i strategijske organizacije uz pomoć upravljanja znanjem i poduzeće
2.0 tehnologija.
Keywords
pramac/krma organizacija; poduzeće 2.0; upravljanje znanjem; strategijska organizacija; model
Hrčak ID:
42868
URI
Publication date:
10.7.2009.
Visits: 3.620 *