Preliminary communication
TERENSKI ZAVIČAJNI PROJEKT POVJESNIČARA OSNOVNE ŠKOLE
Slavica Ćosić
; OS Vladimir Nazor Čepin
Abstract
Članak razmatra model rada na projektu u izvannastavnoj aktivnosti povijesti
učenika osnovne škole.
Povjesničarke su u šk. god. 2008./09. provele samostalno terensko istraživanje
vezano uz 240 godina postojanja i djelovanja crkve Presvetog Trojstva Čepin. Nakon
provedbe projekta napravljena je kritička analiza cjelokupnog tijeka rada na projektu.
Istraživanje je sintetizirano u eseju za Županijsko natjecanje iz povijesti, Power
Point prezentaciji za javno prikazivanje rezultata višemjesečnog istraživanja te izradi plakata
za javnu izložbu izvan škole.
Učenici su sposobni za aktivno, samostalno i timsko učenje, a projektna nastava
obogaćuje školsko iskustvo i daje mu novu kvalitetu.
Keywords
projekt; samostalno istraživanje; esej; samoprocjena postignuća; javno izlaganje
Hrčak ID:
47510
URI
Publication date:
23.11.2009.
Visits: 2.254 *