Original scientific paper
Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija
Mateja Kos Koklič
Full text: croatian pdf 116 Kb
page 27-50
downloads: 633
cite
APA 6th Edition
Kos Koklič, M. (2011). Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika, 21 (126), 27-50. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/68005
MLA 8th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 21, no. 126, 2011, pp. 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika 21, no. 126 (2011): 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005
Harvard
Kos Koklič, M. (2011). 'Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija', Privredna kretanja i ekonomska politika, 21(126), pp. 27-50. Available at: https://hrcak.srce.hr/68005 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Kos Koklič M. Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2011 [cited 2024 November 22];21(126):27-50. Available from: https://hrcak.srce.hr/68005
IEEE
M. Kos Koklič, "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.21, no. 126, pp. 27-50, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/68005. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: english pdf 359 Kb
page 27-50
downloads: 5.854
cite
APA 6th Edition
Kos Koklič, M. (2011). Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika, 21 (126), 27-50. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/68005
MLA 8th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 21, no. 126, 2011, pp. 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kos Koklič, Mateja. "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija." Privredna kretanja i ekonomska politika 21, no. 126 (2011): 27-50. https://hrcak.srce.hr/68005
Harvard
Kos Koklič, M. (2011). 'Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija', Privredna kretanja i ekonomska politika, 21(126), pp. 27-50. Available at: https://hrcak.srce.hr/68005 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Kos Koklič M. Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2011 [cited 2024 November 22];21(126):27-50. Available from: https://hrcak.srce.hr/68005
IEEE
M. Kos Koklič, "Percipirani rizik potrošača kod kupnje stambenog objekta: uloga subjektivnog znanja, percipirane koristi od traženja informacija i ponašanje pri traženju informacija", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.21, no. 126, pp. 27-50, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/68005. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Znanje o različitim aspektima procesa kupovine kod potrošača može znatno pomoći tvrtkama u razvoju strategija za povećanje tržišnog udjela, oslanjajući se pritom na dva mehanizma: povećanje zadovoljstva kupaca i/ili smanjenje njihovog percipiranog rizika. Ovim se radom želi razviti i empirijski testirati konceptualni model percipiranog rizika potrošača kod kupnje montažnih kuća. Rad ima dva specifična cilja: (a) utvrditi utjecaj prijašnjeg subjektivnog znanja na percipirani rizik pojedinca i (b) ispitati utjecaj percipiranih koristi od traženja informacija na odnos između percipiranog rizika i ponašanja pri traženju informacija. Na temelju empirijskih rezultata, može se reći da prijašnje subjektivno znanje i percipirane koristi od traženja informacija značajno i neposredno utječu na percipirani rizik. Percipirani rizik samo posredno utječe na ponašanje pri traženju informacija posredstvom percipiranih koristi od traženja informacija. Pored provedenog empirijskog istraživanja, izložene su implikacije za više dionika: proizvođače i prodavače montažnih kuća te tvrtke koje proizvode strateški važne proizvode.
Keywords
percipirani rizik; kupovno ponašanje; strateška kupovina; donošenje odluka potrošača
Hrčak ID:
68005
URI
https://hrcak.srce.hr/68005
Publication date:
20.5.2011.
Article data in other languages:
english
Visits: 8.034
*