Skip to the main content

Review article

Primjena 2D kodova u marketinškoj praksi

Toni Podmanicki
Davorin Turkalj


Full text: croatian pdf 203 Kb

page 170-178

downloads: 1.831

cite


Abstract

Barkodovi kojima se označavaju i identificiraju proizvodi poslužili su kao temelj za razvoj novih simbola,
dvodimenzionalnih barkodova, uobičajenog naziva 2D kodovi. Oni imaju sposobnost zaprimanja veće
količine podataka odnosno informacija na manjem prostoru, a podaci sadržani u njima mogu se iščitati
i pomoću mobilnih uređaja. Obično sadržavaju informacije poput web adresa, teksta, kontakta i sličnih
podataka koji navode korisnika na stupanje na interakciju kako bi došao do željene informacije, zabave,
popusta ili rezervacije pa čak i kupnje. Mogućnost povezivanja fizičkog i digitalnog svijeta pomoću 2D kodova
stavila je pred marketinšku struku nove izazove za razvoj strategija u mobilnom marketingu. Mnoge
su tvrtke prepoznale njihov potencijal još u fazi uvođenja i koriste ih u svom marketinškom djelovanju.
Ovim se radom želi istaknuti važnost poznavanja ove tehnologije i prednosti koje ona donosi kroz primjere
u marketinškoj praksi.

Keywords

marketing; 2D kodovi; mobilni uređaji

Hrčak ID:

70565

URI

https://hrcak.srce.hr/70565

Publication date:

10.7.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.894 *