Skip to the main content

Review article

FUNKCIONALNA HRANA I POTROŠAČI

Emilija Friganović orcid id orcid.org/0000-0001-6871-6716 ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
S. Čalić ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
V. Maleš ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
A. Mustapić ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu


Full text: croatian pdf 326 Kb

page 51-57

downloads: 7.735

cite


Abstract

Izazov oko razumijevanja povezanosti između načina prehrane i zdravlja rezultirao je stvaranjem novog koncepta funkcionalnih proizvoda što znači novi praktičan pristup balansiranju prehrane s ciljem postizanja optimalnog zdravstvenog stanja i mogućnosti reduciranja rizika razvoja bolesti. Povećanje svjesnosti o zdravijim izborima hrane, njenim mogućnostima i prednostima osigurava povećanje kvalitete života. Međutim, da bi funkcionalna hrana bila dobar i općeprihvaćen proizvod potrebno je povezati istraživački rad, marketing i bitne povratne informacije dobivene praćenjem stavova potrošača spram funkcionalnog proizvoda da bi isti mogao ispuniti očekivanja potrošača. Bitna stavka u cijelom konceptu funkcionalne hrane jest informiranost potrošača o mogućnostima funkcionalne hrane no svaka informacija koja se odnosi na zdravlje nužno mora biti istinita, privlačna, jednostavna i razumljiva svakom potrošaču da bi se koncept funkcionalne hrane nastavio razvijati.

Keywords

funkcionalna hrana; informiranost potrošača; razvoj proizvoda; tržište i marketing

Hrčak ID:

71847

URI

https://hrcak.srce.hr/71847

Publication date:

30.6.2011.

Visits: 10.006 *