Case report
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Maja Vujičić
Full text: croatian pdf 150 Kb
page 439-441
downloads: 1.416
cite
APA 6th Edition
Vujičić, M. (2011). Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Ekonomski vjesnik, XXIV (2), 439-441. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/76196
MLA 8th Edition
Vujičić, Maja. "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti." Ekonomski vjesnik, vol. XXIV, no. 2, 2011, pp. 439-441. https://hrcak.srce.hr/76196. Accessed 19 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Maja. "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti." Ekonomski vjesnik XXIV, no. 2 (2011): 439-441. https://hrcak.srce.hr/76196
Harvard
Vujičić, M. (2011). 'Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti', Ekonomski vjesnik, XXIV(2), pp. 439-441. Available at: https://hrcak.srce.hr/76196 (Accessed 19 November 2024)
Vancouver
Vujičić M. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2011 [cited 2024 November 19];XXIV(2):439-441. Available from: https://hrcak.srce.hr/76196
IEEE
M. Vujičić, "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti", Ekonomski vjesnik, vol.XXIV, no. 2, pp. 439-441, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/76196. [Accessed: 19 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
76196
URI
https://hrcak.srce.hr/76196
Publication date:
9.12.2011.
Visits: 2.061
*