Skip to the main content

Conference paper

Osobine medijskih publika i povjerenje u medije

Antonija Čuvalo orcid id orcid.org/0000-0002-2475-5534 ; University of Zagreb, Faculty of Political Science, Croatia


Full text: croatian pdf 209 Kb

page 40-53

downloads: 3.988

cite


Abstract

U radu su opisana demografska obilježja medijskih publika kako bi se identifi cirale socio-demografske determinante povjerenja publika u medije i percepcije hrvatskog medijskog prostora. Analizirani
podatci prikupljeni su u okviru istraživačkog projekta “Povjerenje u medije” Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s istraživačkom agencijom Media Metar iz Zagreba. Rad se temelji
na pretpostavci da će se razlike u demografskim karakteristikama i kulturnom kapitalu medijskih publika odraziti i u različitim stavovima o medijima u Hrvatskoj općenito, kao i u generalnom povjerenju u hrvatske medije. U radu je najveći naglasak stavljen na razlike u stručnoj spremi, kao jednom od indikatora kulturnog kapitala, ali i razlike u drugim socio-demografskim obilježjima ispitanika u njihovu doživljaju povjerenja u medije i percepciji medija općenito. U segmentu medijske konzumacije analizira se učestalost praćenja medija, kao i koje medije ispitanici najčešće gledaju, slušaju i/ili čitaju. Rad se odnosi prvenstveno na aspekt percepcije vjerodostojnosti medija i očekivanja publike od medija. U radu se uzimaju u obzir i rezultati sličnih prijašnjih istraživanja te se nastoji ustanoviti u kojoj se mjeri percepcija povjerenja publika u medije može objasniti razlikama u socio-demografskim obilježjima, a naročito onima koje se
mogu tumačiti kao razlike u kulturnom kapitalu.

Keywords

MEDIJI; POVJERENJE U MEDIJE; VJERODOSTOJNOST MEDIJA; MEDIJSKA KONZUMACIJA; MEDIJSKE PUBLIKE; KULTURNI KAPITAL

Hrčak ID:

76700

URI

https://hrcak.srce.hr/76700

Publication date:

20.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 7.191 *