Skip to the main content

Review article

GLEDAM CRTANI FILM, A UČIM MATEMATIKU!

Slavoljub Hilčenko ; College of Vocational Studies, Vocational Training of Preschool Teachers and Sports Trainers, Subotica, Serbia


Full text: croatian pdf 636 Kb

page 53-57

downloads: 1.374

cite


Abstract

Učenici prvih razreda osnovnih škola u Srbiji su najopterećeniji u Europi. To može značiti nekoliko činjenica: da je prelazak učenja od predškolske igre ka razrednoj apstrakciji prebrz; da je propisani nastavni plan i program neprimjeren, preopširan, preambiciozan i zastario; da je sustav reproduktivne nastave iscrpljujući i nemotivirajući i s velikim brojem preopširnih i nefunkcionalnih nastavnih predmeta. Je li moguće u okruženju, koje teži sustavnim promjenama, ponuditi atraktivnije i efikasnije obrazovne forme, koje će biti u funkciji rasterećujećeg i motivirajućeg pristupa učenju i učinkovitije od onog na sceni. Naš razvijeni model animiranog filma ''Točka, crta...'', ima upravo takve ambicije. Svojim sadržajem i konceptom primjene, on treba naći svoje mjesto u nastavi početnog formiranja matematičkih pojmova djece (pred)školske dobi, kojim će poticati svoje konvergentno -divergentne potencijale i ''otvoriti vrata'' funkcionalnom mišljenju. Cilj rada je predstavljanje realiziranog projekta, model edukativno - interaktivnog animiranog filma s propratnim kvizom, čije implementirane vrijednosti želimo provjeriti i u nastavnoj praksi.

Keywords

animirani film; direktna manipulacija animacijom; konvergentno-divergentno i funkcionalno mišljenje; matematički koncepti; tehnologija i (pred)školarci

Hrčak ID:

79536

URI

https://hrcak.srce.hr/79536

Publication date:

7.3.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.197 *