Contemporary psychology, Vol. 13 No. 2, 2010.
Professional paper
Lista za procjenu kvalitete zadataka
Natalija Ćurković
orcid.org/0000-0002-3731-9619
; National Center for External Evaluation of Education
Josip Šabić
; National Center for External Evaluation of Education
Jasminka Buljan Culej
; National Center for External Evaluation of Education
Abstract
Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihova recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.
Keywords
test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa
Hrčak ID:
83100
URI
Publication date:
15.12.2010.
Visits: 4.180 *