Skip to the main content

Professional paper

Lista za procjenu kvalitete zadataka

Natalija Ćurković orcid id orcid.org/0000-0002-3731-9619 ; National Center for External Evaluation of Education
Josip Šabić ; National Center for External Evaluation of Education
Jasminka Buljan Culej ; National Center for External Evaluation of Education


Full text: croatian pdf 642 Kb

page 257-273

downloads: 2.388

cite


Abstract

Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihova recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.

Keywords

test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa

Hrčak ID:

83100

URI

https://hrcak.srce.hr/83100

Publication date:

15.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 4.180 *