Skip to the main content

Review article

USPJEŠNOST BOLONJSKOG PROCESA U IZVOĐENJU KOLEGIJA TEORIJSKE EKONOMIJE

Lorena Škuflić ; Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
Mladen Turuk orcid id orcid.org/0000-0002-1204-3855 ; Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
Petra Rkman ; Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 823 Kb

page 239-276

downloads: 1.123

cite


Abstract

Implementacija bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovnom sustavu značajnije je utjecala na nastavne planove i programe, ali i samu strukturu izvođenja nastave, poput promjene satnice kolegija, načina izvođenja nastave te provjere znanja. U skladu s ciljevima Bolonje kolegiji su postali jednosemestralni, što stvara poseban problem kod složenijih kolegija kao što su predmeti iz teorijske ekonomije, koji su svojim sadržajem i opsegom u prethodnom razdoblju bili dizajnirani za dvosemestralno izvođenje. S obzirom na njihovu važnost za vertikalu obrazovanja, reduciranje sadržaja značilo bi smanjivanje kvalitete studiranja na ekonomskim fakultetima. Kako je cjelokupna reforma na hrvatskim sveučilištima provedena na različite načine, istraživanjem provedenim na sveučilištima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Puli ispituje se koji je način efikasniji i je li uvođenje Bolonje općenito povećalo kvalitetu studija u odnosu na predbolonjski program po pitanju predmeta teorijske ekonomije.

Keywords

Bolonjski proces; sustav visokog obrazovanja; teorijska ekonomija

Hrčak ID:

83788

URI

https://hrcak.srce.hr/83788

Publication date:

29.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.071 *