Original scientific paper
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija
Sandra Kadum-Bošnjak
; University of Juraj Dobrila, Pula, Department of teaching education
Dimitrije Milaković
; Faculty of primary education, University of Juraj Dobrila, Pula
Abstract
U radu se izlažu rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati matematičku pismenost studenata prve godine Učiteljskog studija i ukazati na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine Učiteljskog studija. Rezultati istraživanja pokazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima „teška“. Prema rezultatima istraživanja sudionici matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.
Keywords
matematička pismenost; studenti; Učiteljski studij; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
94786
URI
Publication date:
26.12.2012.
Visits: 1.674 *