Skip to the main content

Professional paper

ALATI ZA IZVOĐENJE MARKETING AKTIVNOSTI PUTEM SOCIJALNIH MREŽA

Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188


Full text: croatian pdf 179 Kb

page 75-80

downloads: 1.982

cite


Abstract

Marketing je svakodnevni pratitelj poslovnih djelatnosti za kompanije. Pojavom suvremenih tehnologija prvenstveno Interneta pridonijelo je promjenama u poslovanju kompanija. Sve više pažnje se posvjećuje mogućnostima korištenja marketinga na Internetu. Jedan od segmenata koji se brzo širi na Internetu jesu socijalne mreže. Socijalne mreže postale su iznimno popularne jer omogućavaju ljudima povezivanje u online svijetu. Svim socijalnim mrežama je lako pristupiti, vrlo su dostupne internetskoj publici. Samim time postaju kanal koji kompanijama nudi pregršt prilika. Socijalne mreže predstavljaju snagu koju treba iskoristiti svaka kompanija u izvođenju svojih marketing aktivnosti, jer nijedan medij ne može prenijeti informaciju brže nego što to one rade. Socijalne mreže kompanijama služe da izgrade bolje odnose s potrošačima i stvaranju prepoznatljivog brenda. Ovo se sve postiže pomoću posebnih alata namijenjene za marketing aktivnosti koje su dostupne na njima.

Keywords

marketing; socijalne mreže; alati

Hrčak ID:

96969

URI

https://hrcak.srce.hr/96969

Publication date:

30.6.2012.

Visits: 3.719 *