Skip to the main content

Original scientific paper

Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij

Lidija Štefić ; Katedra za strane jezike Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Petrinjska 34, Zagreb, Hrvatska


Full text: english pdf 26.521 Kb

page 305-322

downloads: 535

cite

Full text: croatian pdf 26.521 Kb

page 305-322

downloads: 482

cite


Abstract

U ovome radu nastojali smo ispitati razloge studenata Stomatološkog
fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za odabir engleskog jezika kao nastavnog kolegija. Rezultati ispitivanja provedenog na 134 ispitanika prve i druge godine studija pokazali su da kod studenata Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu postoje sljedeći razlozi za učenje engleskog jezika: “općeobrazovna orijentacija” (koja studentima omogućuje samopotvrdu i stjecanje društvenog ugleda),
“stručna orijentacija” (koja im omogućuje da, prateći stručnu literaturu, dobivaju nove spoznaje iz stomatologije i medicine), “komunikativna orijentacija” (koja im omogućuje sporazumijevati se s govornicima drugih jezičnih područja), “informativna orijentacija ” (koja im omogućuje dobivati najrazličitije informacije),“kulturološka orijentcija” (koja im omogućuje potpunije razumijevati kulturna djela). Studentice jednako važnim drže i “integrativnu orijentaciju”(koja im omogućuje integrirati se u neku od zemalja engleskoga govornog područja).Rezultati pokazuju da su studenti samostalno odabrali engleski je zik kao kolegij na Stomatološkom fakultetu, a na njihovu odluku nisu utjecali vanjski razlozi, kao što su popraviti prosjek ocjena ili zadovoljiti zelje roditelja.Isto tako možemo zaključiti da se stajališta studenata Stomatološkog fakulteta ne razlikuju bitno od stajališta studenata Veterinarskog fa kulteta.

Keywords

studenti stomatologije; engleski jezik; izborni kolegij

Hrčak ID:

97869

URI

https://hrcak.srce.hr/97869

Publication date:

15.6.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 2.014 *