Skip to the main content

Preliminary communication

Orijentacija menadžera i poduzeća prema znanju kao pokretač poslovne uspješnosti

Jolanta Mazur ; Institute of International Management and Marketing Warsaw School of Economics (SGH)
Marianna Strzyżewska ; Institute of International Management and Marketing Warsaw School of Economics (SGH)


Full text: english pdf 122 Kb

page 189-204

downloads: 1.031

cite


Abstract

Mnogi autori znanje smatraju važnim izvorom održive konkurentske prednosti koja pospješuje poslovnu uspješnost poduzeća. Stoga je velik broj autora pokušao opisati ulogu znanja. No, bilo je znatno manje pokušaja da se ocijeni utjecaj aktivnosti i ponašanja u pogledu znanja na rezultate poslovanja poduzeća u različitim zemljama. Istovremeno, gotovo niti jedno istraživanje nije utvrdilo potpuni raspon mišljenja i uvjerenja koja bi pokazala stavove menadžera o aktivnostima povezanima sa znanjem unutar njihovih poduzeća. Ovaj rad istražuje odnose između mišljenja menadžera o znanju (orijentacija menadžera prema znanju), aktivnosti i ponašanja povezanih sa znanjem (orijentacija poduzeća prema znanju) i poslovne uspješnosti poduzeća u kontekstu srednje velikih poduzeća koja posluju u Poljskoj.

Keywords

orijentacija menadžera prema znanju; orijentacija poduzeća prema znanju; poslovna uspješnost

Hrčak ID:

67448

URI

https://hrcak.srce.hr/67448

Publication date:

20.11.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.235 *