Professional paper
ELIGIBLE CUSTOMER MANAGEMENT- UPRAVLJANJE ODNOSIMA S POVLAŠTENIM KLIJENTIMA
Berislav Andrlić
; Veleučilište u Požegi
Mario Hak
; Porezna uprava Požega
Abstract
U dinamičnom poslovnom okruženju današnjice, tržišni subjekti teže poboljšanju usluga krajnjim korisnicima, te unapređenju kvalitete poslovnih procesa, što posljedično dovodi i do unapređenja proizvoda i usluga kako u poduzećima tako i u državnim institucijama. Za ususret takvim izazovima, mnogi subjekti su razvili koncept bližih odnosa sa svojim klijentima uz primjenu novih modela poslovnih procesa. Razvojem novih trendova, pojavljuju se i novi modeli razmjene informacija između subjekata na tržištu. ECM (Eligible Customer Management)- upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima je potpuno novi koncept u poslovanju koji svoje uporište nalazi u već postojećem CRM-u (Customer Relationship Management)- upravljanju odnosima s klijentima. Ovaj rad ima za cilj utvrditi relevantna obilježja strateškog razvoja modela CRM i ECM u poduzećima i državnim institucijama i primjenu određenih „povlastica“ u poduzećima, ali i „povlastica“ koje su uvele pojedine članice Europske Unije, a kroz nulte ili snižene porezne stope.
Keywords
upravljanje; marketing; klijent
Hrčak ID:
67839
URI
Publication date:
15.12.2010.
Visits: 2.523 *