Skip to the main content

Professional paper

ELIGIBLE CUSTOMER MANAGEMENT- UPRAVLJANJE ODNOSIMA S POVLAŠTENIM KLIJENTIMA

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi
Mario Hak ; Porezna uprava Požega


Full text: croatian pdf 205 Kb

page 47-52

downloads: 1.353

cite


Abstract

U dinamičnom poslovnom okruženju današnjice, tržišni subjekti teže poboljšanju usluga krajnjim korisnicima, te unapređenju kvalitete poslovnih procesa, što posljedično dovodi i do unapređenja proizvoda i usluga kako u poduzećima tako i u državnim institucijama. Za ususret takvim izazovima, mnogi subjekti su razvili koncept bližih odnosa sa svojim klijentima uz primjenu novih modela poslovnih procesa. Razvojem novih trendova, pojavljuju se i novi modeli razmjene informacija između subjekata na tržištu. ECM (Eligible Customer Management)- upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima je potpuno novi koncept u poslovanju koji svoje uporište nalazi u već postojećem CRM-u (Customer Relationship Management)- upravljanju odnosima s klijentima. Ovaj rad ima za cilj utvrditi relevantna obilježja strateškog razvoja modela CRM i ECM u poduzećima i državnim institucijama i primjenu određenih „povlastica“ u poduzećima, ali i „povlastica“ koje su uvele pojedine članice Europske Unije, a kroz nulte ili snižene porezne stope.

Keywords

upravljanje; marketing; klijent

Hrčak ID:

67839

URI

https://hrcak.srce.hr/67839

Publication date:

15.12.2010.

Visits: 2.523 *