Skip to the main content

Preliminary communication

PEDAGOŠKI ASPEKTI PRIMJENE ELEKTRONSKOG UDŽBENIKA

Svetlana Španović ; Faculty of Education in Sombor


Full text: croatian pdf 721 Kb

page 459-470

downloads: 1.754

cite


Abstract

U osnovi ovog rada je zapažanje da su obrazovne znanosti pred
važnim zadatkom da konstituiraju novu teoriju škole, obogaćenu pedagoškom analizom primjene računala u nastavi. Ističe se da je škola nepripremljena za izazove koji su nastali brzim razvojem informacijskih tehnologija i novih medija u obrazovanju. Masovna primjena računala i Interneta doprinijela je razvijanju nove tehnike obrazovanja, e-obrazovanje. Fleksibilnost ovog vida obrazovanja se, u odnosu na klasične oblike edukacije, razmatra kao prednost.
U radu se, nadalje, analizira pedagoška funkcija elektronskog udžbenika. Nastanak e-udžbenika se dovodi u vezu s programiranim udžbenikom. Kao prednost korištenja ovog medija, naglašava se mogućnost optimalne individualizacije, te podsticanja učenja otkrivanjem vlastitom aktivnošću učenika. Ukazuje se na potrebu da se sustavno uredi koncepcija elektronskog udžbenika i da se utvrde pedagoške osnove za njegovo didaktičko oblikovanje.

Keywords

Nastava pomoću računala; Elektronski udžbenik; Mediji u obrazovanju

Hrčak ID:

68285

URI

https://hrcak.srce.hr/68285

Publication date:

15.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 3.681 *