Skip to the main content

Professional paper

Željeznički tunel Passante Ferroviario u Milanu

Davorin Kolić
Antonio Nicola
Anne Brissaud


Full text: croatian pdf 1.172 Kb

page 417-429

downloads: 824

cite


Abstract

U radu je prikazana gradnja željezničkog tunela Passante Ferroviario u Milanu koji spaja kolodvore Porta Garibaldi i Porta Vittoria. Trasa tunela se sastoji od tri dijela ukupne duljine 4.568,00 m. Dvije tunelske cijevi buše se iznad razine podzemnih voda u aluvijalnom, pjeskovitom i šljunkovitom tlu. Opisan je rad bušaćeg stroja EPB TBM kojim su bušene tunelske cijevi. To je bio prvi stroj u Europi opremljen sustavom za proizvodnju kemijske pjene prema originalnom rješenju.

Keywords

željeznički tunel Passante Ferroviario; trasa tunela; regionalna linija; državna linija; kolodvori; stroj EPB TBM; kemijska pjena

Hrčak ID:

68535

URI

https://hrcak.srce.hr/68535

Publication date:

31.5.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.418 *