Skip to the main content

Original scientific paper

Čimbenici koji motiviraju poduzeća za ulaganje u osposobljavanje. Španjolska studija

Rosa María Muñoz Castellanos ; Faculty of Law and Social Sciences, University of Castilla-La Mancha, Toledo, Spain
María Yolanda Salinero Martín ; Faculty of Law and Social Sciences, University of Castilla-La Mancha, Toledo, Spain


Full text: english pdf 814 Kb

page 133-153

downloads: 1.125

cite


Abstract

Svrha ovog istraživanja bila je otkriti koje varijable prilikom poslovnog odlučivanja utječu na ulaganje ili neulaganje u obrazovanje svojih zaposlenika. Fokus je stavljen na brojne prethodne studije koje sugeriraju da ono što dovodi do povećanja produktivnosti radnika jesu ulaganja u aktivnosti izobrazbe, jer se na taj način može povećati jedinstvenost ljudskih resursa. Binomni Logit model je primijenjen na uzorku od 94 španjolskih tvrtki iz različitih sektora. Rezultati su omogućili potvrdu da tvrtke koje provode Porterovu strategiju diferencijacije više ulažu u osposobljavanje. Također se došlo do zaključka da tvrtke s visokim postotkom radnika na određeno vrijeme nisu sklone organiziranju programa osposobljavanja.

Keywords

ljudski resursi; osposobljavanje; strategija; diferencijacija; privremeni radnici

Hrčak ID:

69472

URI

https://hrcak.srce.hr/69472

Publication date:

20.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.669 *