Skip to the main content

Original scientific paper

Kojemu funkcionalnom stilu pripadaju reklame

Vladimir Bjelobrk ; Filozofski fakultet Osijek


Full text: croatian pdf 54 Kb

page 67-73

downloads: 3.258

cite


Abstract

U radu će se opisivati reklamne poruke i pokušati odrediti pripadnost
reklamnih poruka određenom funkcionalnom stilu standardnoga jezika. Ponudit će se dijakronijski pristup kojim će se ukazati na sve razvojne stupnjeve reklamnih poruka. Analizirat će se jezik reklamnih poruka, njegove skrivene namjere, uvjetovanost i vještina manipuliranja njime. Pri određivanju pripadnosti reklamnih poruka pojedinom funkcionalnom stilu prikazat će se odlike reklamnih poruka koje korespondiraju s odlikama određenih funkcionalnih stilova. Korespondencija između navedenih odlika potkrijepit će se prikazom primjera reklamnih poruka preuzetih, većinom, iz mjesečnih časopisa za žene, zatim s televizije i dnevnih novina.

Keywords

funkcionalni stil; standardni jezik; marketing; reklame; administrativni stil; razgovorni stil; književnoumjetnički stil

Hrčak ID:

70074

URI

https://hrcak.srce.hr/70074

Publication date:

7.10.2009.

Visits: 5.364 *