Skip to the main content

Preliminary communication

PRILOG NOVIM ODREDNICAMA TURISTIČKE POLITIKE U HRVATSKOJ

Nevenka Čavlek ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Mato Bartoluci ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Oliver Kesar ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Sanja Čižmar ; Horwath Consulting Zagreb d.o.o., Zagreb, Croatia
Zvjezdana Hendija ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.722 Kb

page 137-160

downloads: 1.311

cite

Full text: english pdf 1.722 Kb

page 137-160

downloads: 772

cite


Abstract

U ovom se radu kritički analiziraju utjecaji ekonomske krize i recesije na razvoj tu¬rizma u Hrvatskoj te se istražuju uzroci i posljedice njegove prenaglašene sezonalnosti u odnosu na konkurentsko okruženje. Iako istraživanja potvrđuju da postoje značajne mogućnosti ulaganja u turi¬zam Hrvatske jer se investicijski potencijal procjenjuje između 9,5 i 12 milijardi eura, potencijalna kapitalna ulaganja ne mogu se realizirati zbog brojnih prepreka za investiranje i uslijed nekonkuren¬tnog poslovnog okruženja. Značajniji pozitivni pomaci ne mogu se očekivati sve dok se u Hrvatskoj ne kreira turistička politika s jasno utvrđenim ciljevima te strategija razvoja koja će definirati mjere kojima će se ti ciljevi moći realizirati.

Keywords

ekonomska kriza; sezonalnost; investicije u hotelijerstvu; turistička politika u Hrvatskoj

Hrčak ID:

70623

URI

https://hrcak.srce.hr/70623

Publication date:

1.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 4.372 *