Skip to the main content

Original scientific paper

PERCEPCIJE PUTNIKA O PERFORMANSAMA USLUGA ZRAČNIH LUKA – TRODIMENZIONALNA ANALIZA VAŽNOSTI I PERFORMANSI

Darko Prebežac ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Josip Mikulić ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Petra Jurković ; Faculty of Economics and Business University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.129 Kb

page 161-177

downloads: 615

cite

Full text: english pdf 1.129 Kb

page 161-177

downloads: 634

cite


Abstract

Za turiste koji putuju zračnim prijevozom zračne luke u pravilu predstavljaju mjesto na kojem se stvara njihova prva i posljednja impresija o destinaciji. Stoga zračne luke nisu samo va¬žan element turističke infrastrukture koja omogućava turističke tokove, nego i značajan element turi¬stičkog doživljaja koji pridonosi stvaranju zadovoljstva/nezadovoljstva turista. Cilj ovog rada je predstavljanje novog analitičkog okvira strateškog određivanja prioriteta u poboljšanju kvalitete us¬luga zračnih luka. Valjanost metodološkog okvira testirana je empirijskim istraživanjem na uzorku od 1017 putnika u jednoj od najvećih hrvatskih zračnih luka primjenom tehnike anketnog ispitivanja. Najznačajnije prednosti predloženog analitičkog okvira su (i) rješavanje nekih nedostataka tradicio¬nalnog pristupa analizi važnosti i performansi, te (ii) uvažavanje možebitnih asimetričnih efekata u stvaranju zadovoljstvo korisnika.

Keywords

performanse usluga zračnih luka; analiza važnosti i performansi; analiza kazni i nagrada

Hrčak ID:

70624

URI

https://hrcak.srce.hr/70624

Publication date:

1.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.801 *