Skip to the main content

Preliminary communication

Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima

Marija Tomašević Lišanin
Kristina Ozimec


Full text: croatian pdf 238 Kb

page 125-135

downloads: 627

cite


Abstract

Razvoj uspješnih zaposlenika predstavlja jedan je od najvećih izazova s kojim se danas susreću prodajni menadžeri. Poduzeća sve više resursa ulažu u obrazovanje i osposobljavanje prodajnih snaga, a s obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulažu u programe obuke razumljivo je i sve veće zanimanje za procjenu učinaka koji trening ima na znanje i vještine zaposlenika. U ovom radu dana je analiza suvremenih metoda obuke, sadržaja obuke i tehnika evaluacije programa obuke koji se koriste u hrvatskim poduzećima. Na uzorku malih, srednjih i velikih hrvatskih poduzeća istražena je i primjena metode procjene potreba za obukom kao i raspoloživost budžeta za provođenje programa obuke. Provođenjem učestalijih i redovitijih procjena programa obuke i treninga moguće je efikasnije iskoristit sredstva namijenjena za razvoj znanja i vještina kod prodajnog osoblja te pripremiti kvalitetnije buduće programe. Stoga bi hrvatska poduzeća trebala više pažnje posvetiti provođenju evaluacije.

Keywords

prodaja; marketing; obuka; Hrvatska

Hrčak ID:

70779

URI

https://hrcak.srce.hr/70779

Publication date:

1.12.2010.

Visits: 1.536 *