Preliminary communication
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
Marija Tomašević Lišanin
Kristina Ozimec
Abstract
Razvoj uspješnih zaposlenika predstavlja jedan je od najvećih izazova s kojim se danas susreću prodajni menadžeri. Poduzeća sve više resursa ulažu u obrazovanje i osposobljavanje prodajnih snaga, a s obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulažu u programe obuke razumljivo je i sve veće zanimanje za procjenu učinaka koji trening ima na znanje i vještine zaposlenika. U ovom radu dana je analiza suvremenih metoda obuke, sadržaja obuke i tehnika evaluacije programa obuke koji se koriste u hrvatskim poduzećima. Na uzorku malih, srednjih i velikih hrvatskih poduzeća istražena je i primjena metode procjene potreba za obukom kao i raspoloživost budžeta za provođenje programa obuke. Provođenjem učestalijih i redovitijih procjena programa obuke i treninga moguće je efikasnije iskoristit sredstva namijenjena za razvoj znanja i vještina kod prodajnog osoblja te pripremiti kvalitetnije buduće programe. Stoga bi hrvatska poduzeća trebala više pažnje posvetiti provođenju evaluacije.
Keywords
prodaja; marketing; obuka; Hrvatska
Hrčak ID:
70779
URI
Publication date:
1.12.2010.
Visits: 1.900 *