Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32728/mo.06.1.2011.03

LIKOVNO KREATIVNA POSTIGNUĆA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE SA ASPEKTA SPOLA I STRATUMA

Jerneja Herzog ; Faculty of Education Maribor (Slovenia)
Matjaž Duh orcid id orcid.org/0000-0003-0641-3204 ; Pedagoški fakultet Sveučilišta u Mariboru, Slovenija


Full text: english pdf 115 Kb

page 37-48

downloads: 1.060

cite


Abstract

U prilogu predstavljamo usporedbu likovno kreativnih postignuća kod učenika petih razreda u slovenskim osnovnim školama, na uzorku 321 petoškolaca (11 i 12 godišnjaka) iz 12 osnovnih škola (4 gradske i 8 prigradskih škola). Kao istraživački instrument za praćenje aktualnog stanja likovne kreativnosti upotrijebili smo već provjereni test LV1. Sa testom smo pratili šest faktora likovne kreativnosti.
Analiza rezultata ukazala je na postojeću statistički značajnu razliku kod faktora likovne fleksibilnosti i osjetljivosti za likovne probleme u korist djevojčica. Isto tako su bile istraživane moguće razlike između učenika iz gradskog i prigradskog okoliša. Statistički značajna razlika zapažena je kod faktora likovne fluentnosti, gdje su olje rezultate postigli učenici iz gradskog okoliša.

Keywords

kreativnost; likovna kreativnost; faktor likovne fluentnosti; osnovna škola

Hrčak ID:

71214

URI

https://hrcak.srce.hr/71214

Publication date:

15.4.2011.

Article data in other languages: english slovenian

Visits: 2.955 *