Skip to the main content

Preliminary communication

UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA

Marija Tolušić ; Ekonomska i upravna škola Osijek
Mladen Mikolčević
Zrinka Tolušić


Full text: croatian pdf 248 Kb

page 24-26

downloads: 5.933

cite


Abstract

Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda, poveznica je između kupca i tržišta, ali i kao nositelj branda, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Utjecaj ambalaže na odabir proizvoda pri kupovini je dokazano važan. Odraz je svih njenih funkcija i osobina koje svojom različitošću i originalnošću privlače kupce. Proizvod treba biti "u skladu" s amabalažom jer je poruka koju prenosi jednoznačna, ambalaža prenosi doživljaj i prirodu proizvoda, pokreće naša osjetila prilikom kupovine dočaravajući nam sliku proizvoda i prije samog konzumiranja.

Keywords

ambalaža; brand; tržište; kupovina; proizvod

Hrčak ID:

71843

URI

https://hrcak.srce.hr/71843

Publication date:

30.6.2011.

Visits: 8.327 *