Preliminary communication
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA
Marija Tolušić
; Ekonomska i upravna škola Osijek
Mladen Mikolčević
Zrinka Tolušić
Abstract
Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda, poveznica je između kupca i tržišta, ali i kao nositelj branda, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Utjecaj ambalaže na odabir proizvoda pri kupovini je dokazano važan. Odraz je svih njenih funkcija i osobina koje svojom različitošću i originalnošću privlače kupce. Proizvod treba biti "u skladu" s amabalažom jer je poruka koju prenosi jednoznačna, ambalaža prenosi doživljaj i prirodu proizvoda, pokreće naša osjetila prilikom kupovine dočaravajući nam sliku proizvoda i prije samog konzumiranja.
Keywords
ambalaža; brand; tržište; kupovina; proizvod
Hrčak ID:
71843
URI
Publication date:
30.6.2011.
Visits: 8.979 *