Review article
FUNKCIONALNA HRANA I POTROŠAČI
Emilija Friganović
orcid.org/0000-0001-6871-6716
; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
S. Čalić
; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
V. Maleš
; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
A. Mustapić
; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Abstract
Izazov oko razumijevanja povezanosti između načina prehrane i zdravlja rezultirao je stvaranjem novog koncepta funkcionalnih proizvoda što znači novi praktičan pristup balansiranju prehrane s ciljem postizanja optimalnog zdravstvenog stanja i mogućnosti reduciranja rizika razvoja bolesti. Povećanje svjesnosti o zdravijim izborima hrane, njenim mogućnostima i prednostima osigurava povećanje kvalitete života. Međutim, da bi funkcionalna hrana bila dobar i općeprihvaćen proizvod potrebno je povezati istraživački rad, marketing i bitne povratne informacije dobivene praćenjem stavova potrošača spram funkcionalnog proizvoda da bi isti mogao ispuniti očekivanja potrošača. Bitna stavka u cijelom konceptu funkcionalne hrane jest informiranost potrošača o mogućnostima funkcionalne hrane no svaka informacija koja se odnosi na zdravlje nužno mora biti istinita, privlačna, jednostavna i razumljiva svakom potrošaču da bi se koncept funkcionalne hrane nastavio razvijati.
Keywords
funkcionalna hrana; informiranost potrošača; razvoj proizvoda; tržište i marketing
Hrčak ID:
71847
URI
Publication date:
30.6.2011.
Visits: 10.006 *