Annual of social work, Vol. 18 No. 2, 2011.
Professional paper
UVOĐENJE INTEGRATIVNE SUPERVIZIJE U HRVATSKI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA
Renata Ozorlić Dominić
; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska
Mirela Skelac
; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Početkom 21. stoljeća supervizija je u Hrvatskoj postajala sve prisutnija u području psihosocijalnog rada, pa su jačale inicijative za njezinim formalnim uvođenjem u sustav odgoja i obrazovanja, prije svega s ciljem pružanja kvalitetne potpore učiteljima i nastavnicima. Na temelju suradnje sa stručnjacima u obrazovanju i superviziji, Agencija za odgoj i obrazovanje izrađuje prijedlog projekta »Jačanje kapaciteta za integrativnu superviziju u Agenciji za odgoj i obrazovanje« u okviru programa pretpristupne pomoći Phare. Osnovni cilj projekta, u trajanju od 24 mjeseca (2007.–2009.), bio je osposobiti grupu od 15 viših savjetnika AZOO-a za integrativnu superviziju te im pomoći u osmišljavanju načina uvođenja integrativne supervizije u sustav odgoja i obrazovanja. Jedna od temeljnih aktivnosti Agencije za odgoj i obrazovanje jest stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika od predškolske do srednjoškolske razine. Za razliku od uobičajenog stručnog usavršavanja, integrativna supervizija povezuje različite oblike učenja na nov način tako da od slušatelja i primatelja informacija korisnici postaju aktivni sudionici te se integrativna supervizija uvodi kao metoda osobnog i profesionalnog razvoja.
Keywords
odgoj i obrazovanje; viši savjetnik; osobni i profesionalni razvoj; integrativna supervizija
Hrčak ID:
74101
URI
Publication date:
18.11.2011.
Visits: 3.618 *