Skip to the main content

Preliminary communication

Marketinške inovacije u Hrvatskoj

Ljiljana Božić orcid id orcid.org/0000-0001-5104-7501 ; The Institute of Economics, Zagreb


Full text: english pdf 87 Kb

page 63-72

downloads: 1.771

cite


Abstract

Cilj je ovog rada analizirati uvođenje marketinških inovacija u Hrvatskoj. Riječ je o istraživanju koje pruža uvid u inovativnost u terminima marketinških inovacija. Istražuje se prisutnost marketinških inovacija općenito, a zatim i uvođenje četiriju vrsta zasebno (promjene u dizajnu ili pakiranju, novi mediji ili promotivne tehnike, nove metode distribucije ili kanali prodaje i nove metode određivanja cijena). Uključene su promjene u sva četiri elementa marketinškog miksa. U radu se također istražuje do koje je mjere uvođenje marketinških inovacija vezano za uvođenje drugih vrsta inovacija.

Keywords

marketinška inovacija; inovacijske aktivnosti; Community Innovation Survey 2008

Hrčak ID:

74452

URI

https://hrcak.srce.hr/74452

Publication date:

15.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 4.025 *